Aktuality

Články

Seriál „CO2 stopa“: Díl 3. – Strašák jménem scope 3

Jak měřit přímé emise a kde získat informace o emisích z výroby elektřiny firmy už často vědí. Jak ale změřit emise, na které firma nemá přímý vliv? Ve třetím díle seriálu CO2 stopa vysvětlíme, jaké emise se počítají v rámci tzv. scope 3. Dozvíte se, jak postupovat, chcete-li začít měřit nepřímé emise a přidáme několik tipů, jak emise ve scope 3 účinně snižovat.
Přečíst článek

EY byla i v roce 2022 uhlíkově negativní. Do roku 2025 plánuje dosáhnout nulových emisí

Globální poradenská společnost EY si i v roce 2022 udržela status tzv. uhlíkově negativní, což zjednodušeně znamená, že kompenzuje a odstraňuje více emisí oxidu uhličitého, než kolik sama vyprodukuje. EY tohoto stavu dosáhla již druhý rok po sobě, proto věří, že se jí k roku 2025 podaří naplnit interní sedmibodový dekarbonizační plán. Ke stejnému nízkouhlíkovému přístupu aktivně motivuje i své klienty, dodavatele a obchodní partnery. Vedení společnosti považuje za největší výzvu pro nadcházející období striktní oddělení obchodního růstu od zvyšování produkce emisí.
Přečíst článek

Nový vzdělávací program „ESG EDU“

Od 18. září se můžete těšit na nový šestitýdenní vzdělávací program zaměřený na ESG zakončený certifikátem. Program nabízí jedinečnou kombinaci teoretických znalostí a jejich praktického využití ve firemním prostředí. Cílem je pomoci účastníkům zorientovat se v dynamicky se rozvíjejícím tématu ESG, oblasti odpovědného a udržitelného podnikání, připravit je na nové legislativní povinnosti a přiblížit jim poznatky z praxe napříč obory a různými typy firem.
Přečíst článek

Seriál „Social“: Díl 4. – ESRS S4, Spotřebitelé a koncoví uživatelé

V nejnovějším díle seriálu „Social“ se zaměříme na spotřebitele a koncové uživatele. Odhalíme, co se skrývá pod návrhem standardu ESRS S4 a jaké informace budou muset firmy v této kategorii sbírat. Zásadní je celou oblast Social nepodcenit a připravit se na reporting včas, i pokud se na vaší firmu tato povinnost zatím přímo nevztahuje. Zeptat se vás totiž mohou zákazníci i odběratelé.
Přečíst článek
Odebírat newsletter