Aktuality

Články

Seriál „Jak na udržitelnost ve firmách“:
Díl 3. – 4 kroky přípravy strategie udržitelnosti

V minulém díle našeho seriálu jsme se podívali na motivaci, tj. proč by se firmy měly udržitelnosti zabývat. Dnes pokročíme a už konkrétně ukážeme, jak na to. Nejen v běžném životě, ale zejména v podnikání totiž platí klasické pořekadlo, že „Naděje není strategie.“ Poznejte čtyři základní kroky, které musí implementaci dobře zvolené strategie předcházet.
Přečíst článek

7 inovačních zelených trendů pro rok 2023

Nový rok přináší na poli udržitelnosti řadu nových výzev, kterým se budou muset postavit nejen velké firmy, ale i státy po celém světě. Existuje však řada velmi zajímavých trendů, které díky těmto výzvám nabývají na důležitosti. Zajímá vás, jaké pokroky nás letos čekají například v oblasti čisté dopravy, energetiky, stavebnictví nebo ochrany biodiverzity?
Přečíst článek

Omnicom Media Group: Emise ve Scope 3 snížíme zapojením klientů do dekarbonizace reklamního trhu

Reklamní a komunikační prostředí jsou oblastí, ve které se prozatím ohledy na životní prostředí příliš neberou. Největší podíl vyprodukovaných emisí mediální skupiny Omnicom Media Group (OMG) spadá do Scope 3, což jsou emise vzniklé mimo hranice společnosti. OMG se proto rozhodla aktivně snižovat své emise nejen ve Scope 1 a 2, ale jít ve snižování emisí o krok dál a podporovat své klienty v jejich vlastní dekarbonizaci.
Přečíst článek

Jak na odpovědnost za dodavatelský řetězec

Již v únoru 2022 přijala Evropská komise návrh tzv. Due Diligence směrnice. Ta je u nás nejčastěji označována jako Směrnice o odpovědnosti za dodavatelský řetězec – Corporate sustainability due diligence directive – CS3D. Nová pravidla zajistí, aby podniky řešily nepříznivé dopady nejen svých vlastních činností, ale i dopady ve svých tzv. hodnotových řetězcích. Směrnice se tedy dotkne dodavatelsko-odběratelských řetězců v Evropě i mimo ní.
Přečíst článek
Odebírat newsletter