
ESG – jak jej vnímají zákazníci a jak o něm srozumitelně mluvit
Ipsos představí exkluzivní výsledky 13. ročníku průzkumu Ipsos Corporate & Reputation Research. Konference je určena především ESG, CSR, marketingovým či brandmanažerům firem, kteří mají na starost udržitelnost či společenskou odpovědnost svých firem. Na konferenci se budou řešit i následující témata:
- Jak důrazu na ESG využít ve prospěch firmy?
- Jak ESG efektivně komunikovat, aby podporovalo značku?
- Jak to může pomoci reputation managementu?
- Co opravdu od firem očekávají spotřebitelé?
Akce proběhne 5. dubna od 14:00 v konferenčních prostorách Ipsos ve Slovanském domě v Praze. Akce je zdarma, více informací se dozvíte zde. Pro přihlášení kontaktujte konference@ipsos.cz
Kontakt pro registraci: konference@ipsos.cz
-
05. 04. 2023
-
Robert Sobol, Jiří Mareček, Laura Mitroliosová
-
Ipsos, Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1