Téma: Marketing

COM.SE Consulting získal jako první v Česku autorizaci certifikovat profesi manažera udržitelnosti

Ministerstvo životního prostředí udělilo autorizaci COM.SE Consulting, odbornému garantu pro vzdělávání Asociace udržitelného podnikání (AUP), k vydávání osvědčení o uznání profesní kvalifikace manažera/manažerky udržitelnosti. Stal se tak prvním a zatím zároveň jediným subjektem v České republice, který tuto autorizaci získal poté, co byla profese manažer/manažerka udržitelnosti v říjnu nově zařazena do Národní soustavy kvalifikací. COM.SE Consulting je zároveň jedním ze zakládajících partnerů CSRD.cz i Asociace udržitelného podnikání. První termíny zkoušek jsou plánované na jaro 2025.
Přečíst článek

Trendy v udržitelnosti podle Pavlíny Louženské: materiálové inovace i zboží z druhé ruky

Pavlína Louženská je žena s velkým přesahem. Před lety založila vzdělávací platformu #Holkyzmarketingu, dnes má vlastní trendspottingovou agenturu TrendBrews. Sleduje trendy v mnoha různých oblastech i zeměpisných šířkách a o některé z trendů v udržitelnosti se tentokrát podělila se CSRD.cz. V článku se dočtete jak bude vypadat trh se spotřebním zbožím, módou nebo jak optimalizovat dodavatelský řetězec. Tentokrát se Pavlína zaměřila na technologie pro spotřebitele, na trendy kolem energetiky nebo mobility se podíváme někdy příště.
Přečíst článek

Češi preferují zboží a služby od odpovědných firem, ale jen 18 % z nich si aktivně zjišťuje, které to jsou

Odpovědnou značku si vybaví pouze 4 z 10 Čechů a aktivně si informace o nich zjišťuje necelá pětina populace, vyplývá to z průzkumu výzkumné společnosti Ipsos s názvem CSR&Reputation Research 2021. Výsledky z něj poukazují na skutečnost, že samotná implementace ESG principů automaticky nevede k tomu, aby veřejnost danou firmu vnímala jako odpovědnou. Současný stav je tak příležitostí pro odpovědné firmy ke zvýšení povědomí o sobě. Z dat totiž také vyplývá, že čtvrtina Čechů by si přála více slyšet o odpovědnosti firem a každý osmý Čech doposud nezaznamenal, že by taková kampaň již probíhala.
Přečíst článek

4 přínosy nefinančního reportování

Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) s sebou nese řadu přínosů, které firmy mohou využít ve svém byznysu. Konkurenční výhodu přitom budou mít ty, které s nefinančním reportováním začnou co nejdříve. A kdo zaspí zapláče nad výdělkem.
Přečíst článek
Odebírat newsletter