Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Quisquam, earum! Quia culpa delectus, accusantium doloribus repellendus officia tempore vero repellat! Porro dolore officia provident quasi aliquam aut odio sequi aliquid.

Téma: Reporting

Cirkulární ekonomika může snížit průmyslové emise o 65 % do roku 2050

Hledat cesty k udržitelnějšímu podnikání je nezbytné – nejen kvůli stále citelnějším projevům klimatické krize, ale také z ekonomických důvodů. Na každého člověka na planetě připadá ročně 11 tun vytěžených surovin. Cirkulární ekonomika, model zaměřený na minimalizaci odpadu a maximalizaci hodnoty zdrojů, se jeví jako jeden z nejefektivnějších nástrojů nejen pro menší spotřebu primárních zdrojů, ale i pro dekarbonizaci a snižování nákladů firem. Díky cirkulárním řešením může Evropa do roku 2050 snížit průmyslové emise až o 65 %.
Přečíst článek

Nový vzdělávací program „ESG EDU“

Od 18. září se můžete těšit na nový šestitýdenní vzdělávací program zaměřený na ESG zakončený certifikátem. Program nabízí jedinečnou kombinaci teoretických znalostí a jejich praktického využití ve firemním prostředí. Cílem je pomoci účastníkům zorientovat se v dynamicky se rozvíjejícím tématu ESG, oblasti odpovědného a udržitelného podnikání, připravit je na nové legislativní povinnosti a přiblížit jim poznatky z praxe napříč obory a různými typy firem.
Přečíst článek

Seriál „Social“: Díl 4. – ESRS S4, Spotřebitelé a koncoví uživatelé

V nejnovějším díle seriálu „Social“ se zaměříme na spotřebitele a koncové uživatele. Odhalíme, co se skrývá pod návrhem standardu ESRS S4 a jaké informace budou muset firmy v této kategorii sbírat. Zásadní je celou oblast Social nepodcenit a připravit se na reporting včas, i pokud se na vaší firmu tato povinnost zatím přímo nevztahuje. Zeptat se vás totiž mohou zákazníci i odběratelé.
Přečíst článek

Seriál „Governance“: Díl 5. – Politický vliv, lobbistické aktivity a platební postupy

V tomto díle seriálu Governance se věnujeme oblasti G1-5, politický vliv a lobbistické aktivity a G1-6, platební postupy. Firmy by podle návrhu standardů měly zveřejňovat například informace o dohledu nad oblastí politického vlivu a lobbingu nebo o oblastech zájmu jejích lobbistických aktivit. V článku se dále dozvíte, co se rozumí pod pojmem „politický příspěvek“ nebo jaké informace firmy budou povinny zveřejnit o svých platebních postupech.
Přečíst článek
Odebírat newsletter