Téma: Seriál ESG reporty v českých firmách

Seriál „ESG reporty v českých firmách“: Metodická pomoc je sice důležitá, ale report za vás nenapíše. To jsme si museli odpracovat sami, říká šéfka komunikace Lidl

Sestavování ESG reportu znamenalo pro společnost Lidl jako pro všechny firmy řadu výzev. Jednou z největších se ukázala být schopnost zapojit lidi napříč společností, získat data a v daném omezeném čase všechno skloubit dohromady. Pro Lidl sestavování reportu představuje také důležitý strategický rámec, od kterého se značka může odrazit při přemýšlení o vlastní identitě. „Že pro nás ESG reportování není jen otázkou dodržování předpisů ukazuje fakt, že Lidl v Česku šel do reportování udržitelnosti dobrovolně. Víme, že v oblasti udržitelnosti děláme proaktivně hodně a dává nám smysl si to zmapovat a dát o tom vědět i ostatním,“ říká vedoucí firemní komunikace Lidl Eliška Froschová Stehlíková, která se s námi podělila o to, jak se s výzvami reportingu firma vypořádala.
Přečíst článek
Odebírat newsletter