Zpět
Národní technická knihovna, Technická 2710/6 160 80 Praha 6 - Dejvice
Zákazník 2030
24. 10. 2024 | 8:20
-
24. 10. 2024 | 16:00
Petra Průšová (Kantar),
Jonáš Čumrik (Notino),
Karel Horák (AirBank), Kateřina Hellebrandová (Ministr zdraví)
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem.
Přijde se podívat na osmý ročník konference a nahlédnout do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumat nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Diskuze se zaměří na strategie, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.
Chcete se zeptat odborníka?
Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme