Zpět

Zákazník 2030

24. 10. 2024 | 8:20 - 24. 10. 2024 | 16:00
Národní technická knihovna, Technická 2710/6 160 80 Praha 6 - Dejvice

Petra Průšová (Kantar),
Jonáš Čumrik (Notino),
Karel Horák (AirBank), Kateřina Hellebrandová (Ministr zdraví)

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. 

Přijde se podívat na osmý ročník konference a nahlédnout do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumat nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Diskuze se zaměří na strategie, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.

 

Chcete se zeptat odborníka?

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme

    * Prosím mějte na paměti, že naši experti vám zde rádi zodpoví dotazy obecného rázu.
    Pro konkrétní řešení problémů využijte poptávkový formulář v rubrice “Pomůžeme vám”. Děkujeme.

    Odebírat newsletter