Téma: Reporting

Uhlíková stopa malých a středních podniků

Nefinanční reporting nemusí být přínosný jen pro velké korporace. Přinášíme vám několik příkladů malých a středních firem, které dokázaly nefinanční reporting využít. Díky měření uhlíkové stopy ukázaly, že jejich řešení nejen splňuje ekologické standardy, ale může být i účinnější než běžně používané technologie.
Přečíst článek

Omnicom Media Group: Emise ve Scope 3 snížíme zapojením klientů do dekarbonizace reklamního trhu

Reklamní a komunikační prostředí jsou oblastí, ve které se prozatím ohledy na životní prostředí příliš neberou. Největší podíl vyprodukovaných emisí mediální skupiny Omnicom Media Group (OMG) spadá do Scope 3, což jsou emise vzniklé mimo hranice společnosti. OMG se proto rozhodla aktivně snižovat své emise nejen ve Scope 1 a 2, ale jít ve snižování emisí o krok dál a podporovat své klienty v jejich vlastní dekarbonizaci.
Přečíst článek

Zelené dluhopisy – financování budoucnosti

Zelené dluhopisy jsou relativně novou formou udržitelného investování. Od ostatních dluhopisů se na první pohled nijak neliší, ale pro emitenty i investory je rozdíl zásadní: účelem jejich vydávání je totiž financování tzv. zelených projektů. Emitenti skrze ně deklarují vůči investorské i laické veřejnosti svůj závazek podílet se na podpoře udržitelnosti a přispět k dosažení environmentálně prospěšných cílů. Na to slyší velcí investoři (investiční banky, fondy apod.), kteří do takových bohulibých činností chtějí vložit peníze a profilovat se udržitelně i vůči svým klientům, kterým následně zelený produkt nabídnou.
Přečíst článek
Odebírat newsletter